SVI SU SE PITALI ŠTO ĆUTI! Đedović RASKRINKAO Ša i njegove PLANOVE sa Tarom!!


Žena ga više ne zanima, priznao mi je ČEGA SE PLAŠI, LJUBOMORAN je na Čorbu!



90% znam, ai na kraju mi sve kažu. Samo da kažem, niko ovde nije budala, svi mi znamo šta se dešava, ali znamo da je preko puta nas da krenemo jasno i glasno da pričamo, ja znam šta se dešava u rijalitiju, gledaoci sve to vide, ali mi ovde štedimo, iz jednog razloga, jer bi nekog zadužili za novac. U toj konverzaciji njihovoj, Tara meni kaže da on dosta puta je moli da odu zajedno odavde, tako da je on osoba nema šanse da izdrži taj pritisak, na ovaj način mogu da komuniciram sa gledaocima. Ne bih da ga zadužim novčano. To su istine koje mogu nekog da koštaju 50. 000 evra, i karijerno i mnogo više od toga. Ovo sam bio dužan gledaocima da objasnim, ja moram stvarno da kažem, ja nisam budala... Šta se dešava, dešava se ona frka jeziva, ja kao da sam sa njima u tom nikom odnosu, ja sam tampon zona, oni su dve iste osobe. Da nije on u takvom stanju, rekao bih da siste duše, iste rečenice, iste reakcije. Te večeri on je rekao Tari da će za stolom morati da kaže svašta njoj, da podvikne na nju i da se ona ne ljuti na takve stvari, na performanse za stolom, da bi to izgledalo cile-mile, da se ne ljuti kada kaže druženje, kad podvikne na nju, da zna šta je, da je ne bi povređivalo. Te večeri se desilo da se nešto desilo za stolom i onda je on rekao, Miljana je napala, video sam da će on da krene, ja sam onda napao Miljanu... U svemu tome, ona je zamerila njemu što nije ustao, apsolutna glupost. Došli su u krevet, Tara je rekla da mu fale zagrljaji, on nastavlja da priča o teretu koji ima, a teret je supruga, brak, čak je više ni ne spominje, čak ni u besu, a u besu se svašta desi. On je poludeo, počeo da viče da ga ne razume, e sad nas troje znamo šta komuniciramo, kad on kaže meni da treba da joj objasnim da je oženjen. Kod njega je tek kasnije proradilo sve. Nju ne možeš smiriti, kao ni njega, jedino ih ja mogu smiriti. Oni su krenuli da se svađaju oko toga, krenula je frka, ja sam ušao da joj kažem da se smiri,on kad god krene sa njom u svđau, u njemu se desi kao da sve umre, njemu je faca kao na 40 dana, njemu sve padne, oronuo, to je apsolutno se fizički vidi da se raspada unutra. Ja ono u životu nisam video, ja izgleda u životu nisam voleo, ako je tako... Na nozi mu je napisala srce, imala je još tih problema. On je razumeo ceo taj dan, e uveče joj je pala klapna, pa njemu, pa dok meni nije pala klapna. Ja sam joj objasnio, moraš da budeš svestan tereta kada ulaziž u takav odnos i nema tu prostora za slabosti, tu ideš kao vojnik, gradiš tu vrstu odnosa. Ona ima 20 godina, sad ti njoj to objasni. E onda su krenuli... Meni je krenula glava da puca, pa sam i ja počeo, šta hoće ona, da se razvede čovek, nema ovde suda, nema ničega - objasnio je Marko i dodao:


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

'NAJJAČA LJUBAV KOJA JE ZABRANJENA' Romanse Tare i Ša uzburkala je JAVNOST, a posle OVIH reči će nastati HAOS: ŽRTVA JE NJEGOVA ŽENA!

DETALJI KOJE NISTE ZNALI! Kristijan razvezao jezik o Tari i Ša, otkrio šta se desilo ISPOD JORGANA, a ima i SVEDOKA: Priznala mi je da joj je PARTNER!