'NAJJAČA LJUBAV KOJA JE ZABRANJENA' Romanse Tare i Ša uzburkala je JAVNOST, a posle OVIH reči će nastati HAOS: ŽRTVA JE NJEGOVA ŽENA!


Šokirani, doslovno, ne mogu da tvrdim da li je najjača ljubav, ali da se toliko vole i da skrnave ljubav, meni uopšte ne ulazi u glavu kao najjača ljubav, više je kao strast između dve osobe. Ja se nadam da žena vidi da to nije Tarina manipulacija, on se pravi lud, kao žena to ne gleda, nego da ona gleda zatvorenih očiju. Ja se iskreno nadam da će mu teško oprostiti, ovo prevazilazi svaku granicu bračnog para. Ovo je varanje, bukvalno! Ja mislim da je njemu potreban neko i to je to i kada se to bude završilo, Tara će biti prisutna, ali neće biti na prvom mestu, ni sada nije na prvom mestu, ali tako izgleda - rekao je Stefan.

Коментари

Популарни постови са овог блога

DETALJI KOJE NISTE ZNALI! Kristijan razvezao jezik o Tari i Ša, otkrio šta se desilo ISPOD JORGANA, a ima i SVEDOKA: Priznala mi je da joj je PARTNER!