'NJIH DVOJE SU MI ODVRATNI!' Bivši zadrugar BRUTALNO ISPROZIVAO ŠA I TARU, pa udario žestoko na Tomovića

Nekadašnji učesnik rijalitija ''Zadruga'' Miljan Vračević večerašnji je gost emisije ''Pitam za druga'', koja se emituje na RED TV-u.

Miljan je tom prilikom u svom stilu, bez dlake na jeziku, komentarisao aktuelna dešavanja, a ovog puta su se na udaru njegovih kritika našli Vladimir Tomović, ali i Nenad Aleksić Ša i Tara Simov, koji intrigiraju publiku zbog svog odnosa u rijalitiju.



Svi su posle Slobe odlučili da postanu razvratnici, ti si druže došao na televiziju da se k*rvaš. Podelila se Srbija na Lunu i Kiju. Ja sam za obe, one mene ne vole, jer sve kažem u brk. Ljudi su videli da u prvoj Zadruzi prolazi nešto nenormalno. Mislim da se Sloba stvarno zaljubio tada u Lunu. Njega je to diglo. 


Коментари

Популарни постови са овог блога

'NAJJAČA LJUBAV KOJA JE ZABRANJENA' Romanse Tare i Ša uzburkala je JAVNOST, a posle OVIH reči će nastati HAOS: ŽRTVA JE NJEGOVA ŽENA!

DETALJI KOJE NISTE ZNALI! Kristijan razvezao jezik o Tari i Ša, otkrio šta se desilo ISPOD JORGANA, a ima i SVEDOKA: Priznala mi je da joj je PARTNER!