NEĆETE VEROVATI! ISPLIVALI SNIMCI TARE SIMOV! DROGA, ALKOHOL, SEKS! (VIDEO) (PHOTO)

Tara govori da je za 24 sata konzumirala 10 grama kokaina, kao i da je u prethodnih 24 sata imala nezaštićene odnose, zbog čega ka kameri okreće pilulu za dan posle kako ne bi bila trudna.

"Ja sam mnogo nadrogirana i imala sam polne odnose bez prezervativa i sada sam kupila antibebi pilulu koju treba da progutam jer mislim da sam jako trudna i da treba da ubijem plod", izgovara Tara brzo u taksiju u kojem je sa drugaricom.

Tara potom čita uputstvo na piluli "za dan posle" i saznaje da je "zakasnila pola sata".

"Jao trudna sam, šta ako ja sad ubijem bebu i ispiškim", govori tara, a onda se obraća taksisti: "Gospodine, je l' to fetus?".

Pošto on ne odgovara, Tara kratko prokomentariše "da je kulira" i nastavlja da čita uputstvo.


 

Коментари

Популарни постови са овог блога

'NAJJAČA LJUBAV KOJA JE ZABRANJENA' Romanse Tare i Ša uzburkala je JAVNOST, a posle OVIH reči će nastati HAOS: ŽRTVA JE NJEGOVA ŽENA!

DETALJI KOJE NISTE ZNALI! Kristijan razvezao jezik o Tari i Ša, otkrio šta se desilo ISPOD JORGANA, a ima i SVEDOKA: Priznala mi je da joj je PARTNER!